۱۳۹۰ بهمن ۱۷, دوشنبه

آیا بنی صدر و مصدقی ها به ایرانیان آزادی بیان می دادند؟

حدود  45 سال است که مصدق مرده ملت ایران به دلیل هوچی گری مصدقی ها  هنوز نمی دانند مصدق سعی داشته قوانین اسلامی را در جامعه پیاده کند. حدود سی سال از استیضاح و  کنار گذاشته شدن فرزند خمینی یا همان بنی صدر از رییس جمهوری ایران می گذرد. بنی صدر در فرانسه ساکن است و تمام رسانه های بی بی سی و آمریکا و رادیو زمانه در خدمت او هستند. هر روز چندین لینک از سایت او در بالاترین ارسال می شود. او همیشه به گونه ای وانمود می کند که می خواسته به ایرانیان آزادی بیان بدهد ولی به او اجازه نداده اند. حال بگذریم که آیا در همان زمان ریاست جمهوری او آزادی بیان وجود داشت یا خیر؟ آیا اعدامهای فله ای اتفاق نمی افتاد.
امروز در سایت بالاترین بنی صدر این دستبوس خمینی به همراه نوچه هایش به قدرتی بزرگ تبدیل شده اند. آنان هر لینکی را که بر ضد بنی صدر و در انتقاد با او باشدحذف می کنند. نمونه آن لینکی بود که نویسنده این وبلاگ دو روز پیش بر علیه بی احساسی و بی شرمی بنی صدربا عنوان 

در بنی صدر یک جو احساس شرف و انسانیت وجود ندارد

این لینک توسط نوچه های بنی صدر و مصدقی ها حذف شد. اینان پس از سی سال هنز مخالفان خود را سانسور می کنند. آیا اگر اینان در ایران قدرت داشتند به ما ایرانیان آزادی بیان می دادند؟ به طور حتم خیر. هر کس از بنی صدری ها و مصدقی توقع آزاد اندیشی، انسانیت و مردانگی داشته باشد ساده لوح و نادان است.

در بنی صدر یک جو احساس شرف و انسانیت وجود ندارد


یکی از معروفترین و دردناک ترین کلماتی که خمینی گفت این بود که در پاسخ به این که چه حسی داری که به میهن باز می گردی گفت هیچ. گفتگوی ابوالحسن بنی صدر با صدای آمریگا را نگاه کردم. این فرد جاه طلب هم هیچ احساسی ندارد. به گونه ای از جنایت خود در مسلط کردن خمینی به ایران صحبت می کند که گویی با یک دوست به پیک نیک رفته.  
اگر این فرد یک جو احساس داشت خود را در قتل صدها هزار جوان ایرانی که در حکومتی که در روی کار آوردنش نقش مهمی داشت مقصر می دانست و اکنون دیوانه شده بود.
واقعا گویندگان صدای آمریکا از خود خجالت نمی کشند با چنین فردی گفتگو می کنند.

با شرکت آقایان ابوالحسن بنی صدر، عبدالعلی بازرگان و فرخ نگهدار 

مصدق اوشین سیاست پدر انقلاب 57



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر