۱۳۹۰ اسفند ۳, چهارشنبه

یک دلیل ساذه که بفهمیم تروریست های ایرانی در تایلند از مجاهدین خلق نیستند

جمهوری اسلامی گفته که تروریست های دستگیر شده در تایلند از گروه مجاهدین خلق هستند. عکس های که از  این آدم کشان با زنان تن فروش تایلندی توسط پلیس تایلند از موبایل یکی از این زنان تن فروش کشف شده نشان می دهد که این افراد تمایل به برقراری رابطه یا جنس مخالف داشتند. 
در کمپ اشرف وضع به گونه دیگری است. آنان که در گروه مجاهدین خلق مانده اند وفادارترین افراد یه مریم و مسعود رجوی هستند و فرمان این دو نفر برایشان حکم .  فرمان پیامبر را دارد. 
به خصوص آنان که بعد از شکست صدام از آمریکا در کمپ اشرف ماندند بیشترین وفاداری را به مریم و مسعود دارند و اطاعت از آنان را وظیفه شرعی خود می دانند. 
اعضای مجاهدین خلق هم افرادی هستند که از نظر جنسی در طبقه بندی که در  یک  جامعه سنتی و مذهبی می شود  پاک  هستند  هیچ شکی در آن نیست.
در بین مجاهدین خلق جدایی زنان از مردان یک اصل پذیرفته شده است و حتی به دستور مسعود رجوی زنان و شوهرها طلاق گرفتند که هدف اصلی خود را روی مبارزه با جمهوری اسلامی متمرکز کنند. من به درستی یا غلطی این روش کاری ندارم ولی منظور اثبات این موضوع است که در بین گروه جدایی زنان از مردان یکی از مهمترین اولویت هاست.
به طور حتم اگر گروه مجاهدین خلق بخواهد کسانی را برای چنین ماموریت مهمی بفرستد وفادارترین و نزدیکترین افراد خود را خواهد فرستاد. این افراد بی شک هیچ گاه به خود اجازه نمی دهند با جنس مخالف تماس برقرار کنند چه برسد به اینکه با فاحشه های تایلندی بخوابند و با آنان عشق و صفا کنند.  از طرف دیگر کنترل نیز بر آنان خیلی شدید است که دست از پا خطا نکنند.

افرای که در این عکس هستند هیچ گاه نمی توانند اعضای گروه مجاهدین خلق باشند.
در ضمن جمهوری اسلامی که دم از قدرت اطلاعاتی خود می زند چگونه اجازه داده که تروریست های مجاهدین خلق به راحتی پاسپورت بگیرند و از کشور خارج شوند؟


۱ نظر:

  1. اولن اینکه من نمی دونم تروریست های ایرانی در تایلند از تروریست های مجاهدین خلق هستند یا نیستند. پس بحثم چیز دیگه ست.
    بنظر من
    اتفاقن فرضیه ت اشتباهه چون این جماعت در اشرف دسترسی به جنس مخالف ندارند اما در خارج از اشرف که دل دارند. خوب معلومه از این فرصت بدست آمده بخوان اینجوری استفاده کنند.

    پاسخحذف